Przejdź do głównej zawartości

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

Moje odpowiedzi na powtarzające się zapytania klientów.


Jak przenosić / transportować tort w rękach?

Tort koniecznie należy trzymać od spodu minimum jedną dłonią – tort jest przeze mnie starannie zapakowany w ozdobne pudełka kartonowe, ale nie zapominajmy, że to tylko... pudełko kartonowe, a Wasze dzieła nie rzadko będą ważyły po parę kilogramów!


Jak przewozić tort w aucie osobowym?

Tort najlepiej położyć na podłodze przy przednim siedzeniu lub w bagażniku unieruchomiony. Wskazane jest też obniżenie temperatury w aucie do jak najniższego poziomu.


Czy wymagana jest wpłata zadatku?

Jeżeli jesteś moim stałym klientem nie będziesz proszony o wpłatę zadatku, chyba, że zamówienie, które złożysz będzie bardzo duże – wtedy mogę Cię poprosić o wpłatę zadatku na zakup produktów koniecznych do zrealizowania zamówienia dla Ciebie. Jeżeli się nie znamy, składasz zamówienie po raz pierwszy z pewnością poproszę Cię o wpłatę zadatku w wysokości x%, której otrzymanie warunkuje przystąpienie przeze mnie do realizacji Twojego zamówienia.


Ile dni przez planowaną uroczystością należy złożyć zamówienie?

Im wcześniej tym lepiej, kontaktuj się ze mną nawet parę miesięcy przed planowaną uroczystością - pamiętaj proszę, że może się zdarzyć, że w danym terminie będę już miała dużo zamówień i wówczas nie będę w stanie przyjąć Twojego zamówienia, pomimo, że do Twojej uroczystości jest stosunkowo dużo czasu.
Najpóźniej musimy zaplanować Twoje zamówienie tydzień przed uroczystością – wtedy to już ostatni dzwonek. Jeżeli skontaktujesz się ze mną jeszcze później może być mi naprawdę ciężko przyjąć Twoje zamówienie i może się zdarzyć, że z przykrością, ale będę musiała Ci odmówić.


Co jeśli jestem uczulony (-a) na pewne produkty?

Po prostu skontaktuj się ze mną i powiedz na co konkretnie jesteś uczulony (-a). Mogę przygotować dla Ciebie tort i inne słodkości z produktów, na które nie jesteś uczulony (-a). Pamiętaj, że wiele produktów można zastąpić innymi o podobnym smaku / konsystencji.


Czy w torcie / innych słodkościach musi być cukier?

Nie musi! Skontaktuj się ze mną, a z pewnością wspólnie znajdziemy słodkie dodatki i produkty, które nie mają absolutnie nic wspólnego z cukrem, a mimo to sprawią, że naszym słodkim dziełem wszyscy goście będą się delektować.


A co jeśli jestem weganinem?

Wtedy po prostu mi zaufaj - przygotuję dla Ciebie pyszny tort wegański!


Czy mogę zmienić / zmodyfikować zamówienie, które jest w trakcie realizacji, np. wielkość tortu, jego szczegóły, wielkość samego zamówienia?

Wszystko zależy od tego do jakiego momentu dotarłam podczas realizacji Twojego zamówienia. Może się zdarzyć, że poświęciłam już trochę czasu i produktów na jego realizację – Jeżeli jako klient będziesz skłonny ponieść uzgodnione koszty powyższego i do dnia odbioru gotowego zamówienia pozostaje w dalszym ciągu sporo czasu – na pewno dojdziemy do porozumienia i zmienimy Twoje zamówienie.


Czy mogę anulować zamówienie, które jest w trakcie realizacji?

Zamówienia, które jest w trakcie realizacji nie można anulować. Zostanie zrealizowane zgodnie z naszymi ustaleniami i będzie czekało na Twój odbiór. Jeżeli nie zostanie odebrane nie otrzymasz zwrotu zadatku.


Ile kosztuje tort?

Na tak sformułowane pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć, chyba, że zwyczajowym: "to zależy". Ale na początek mogę Cię odesłać do mojego cennika: smaki i ceny.
Ostateczny koszt tortu zależy od jego wielkości / ilości porcji, dekoracji i smaków, których sobie zażyczysz.
Jeżeli po zapoznaniu się z cennikiem, w dalszym ciągu masz wątpliwości co do chociaż orientacyjnego kosztu tortu, po prostu skontaktuj się ze mną – ustalimy szczegóły.

Zobacz również

Adres

  • Agaretka - Pracownia Tortów
  • ul. Karola Miarki 10
  • 41-218 Sosnowiec
  • tel: 735 910 124
Logo